lördag, oktober 17, 2015

Babyshower

Fick en överraskning när jag öppnade dörren idag runt kl. 13. Hade blivit lurad av min kära make att vi både skulle vara barnvakt idag några timmar, samt att en kompis skulle komma förbi på kaffe runt 13, efter bandyn. Men tji fick jag..
För när jag öppnar dörren (för jag fick lov att öppna dörren, åt min makes besök) så står Isabell och Sofie där med ballonger och presenter i högsta hugg!
Något förvånad så får de ju ändå komma in ;) En liten surprise-babyshower hade de fixat för mig (hade inte alls planerat att ha någon för min egen del).

Ballonger, blöjtårta och en fin mobil fick vi. Så nöjd med allt det fina!!! :)

Efter någon timme kommer även Nastja med en fin present, ett klädset till Lillan :)
Och det blev mycket fika och väldigt mycket snack i flera timmar, om allt mellan himmel och jord. Allt från graviditeten och namn, till att de fick göra en gissning om Lillan.
De skrev upp datum, tid, längd och vikt. (Jag och Robert hade redan gjort det för någon vecka sedan, så vi får se vem som blir närmast)

De stannade till middag och vi (maken) bjöd på tacos. Då åkte Nastja vidare hem och Robert åkte iväg på hockey. Kvar stannade Isabell och Sofie fram till strax innan 8, så i 7 timmar har jag haft underbart besök av mina allra bästa vänner! Älskar er!!! 

Presenter

Gissningar om Lillan

Ballonger




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!