torsdag, oktober 22, 2015

Sista natten

Imorgon kväll ska vi förhoppningsvis få flytta hem till lägenheten igen. Känns skönt att få komma hem till tryggheten, och bara att få vara sig själv med alla krämpor och jobbiga känslor som är vardag just nu.

Har varje torsdag gravid-vattengympa via vårdcentralen, har varit dit 3-4 gånger nu. Men jag har börjat märka att jag ofta har mer ont på kvällen och är alltid på otroligt dåligt humör. Om det är för att orken försvinner helt och jag har mer ont vet jag inte riktigt, skulle mycket väl kunna vara så. Har inte reflekterat så mycket över det.

Men jag var i alla fall till lägenheten idag och målade lite grann. Vi har ju fått en spjälsäng av svägerskan, så jag bättrade på den med lite färg. Så förhoppningsvis ser den okej ut till att användas av Lillan nu framöver. Och med det så tror jag att vi är helt redo för ankomsten. Det enda vi ska göra är att montera babyskyddet i bilen och börja förberedda sängen i sovrummet :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!