lördag, september 12, 2015

Hurra!

Hipp, hipp, hurra!! För idag är det min födelsedag :) Hela 26 år fyller jag nu. Är alltså närmare 30 än 20 nu.. Vet inte om man ska tolka det som att man börjar bli gammal eller vuxen och vis kanske :P Haha..
Nä, skämt åsido så känns det bra. Det är så kravlöst att fylla år nu för tiden och jag tycker om det. Det behöver inte vara en massa tjafs och fester och känna sig ung och snygg.. Nu är jag ju i en väldigt bra sits där jag är, så jag slipper allt det där nu. Gift, fast jobb, boende och bebis på G. Allt är tipp topp helt enkelt :)

Så till min dag då..
Min underbara man väckte mig i morse och hade gjort i ordning lite av en hotellfrukost som vi förtärde tillsammans. Efter det fick jag min present av honom, en ny klocka i silver (precis vad jag önskat mig!) Sedan har dagen varit kravlös. Eftersom att detta är första dagen jag känner mig piggare i förkylningen så har det inte blivit många knop. Vi har bakat lite bullar tillsammans, ätit pizza och bara slappat resten. Så det har passat mig ganska bra faktiskt.

Nu ska kvällen fortsätta i samma tempo, lite godis och en film på det tror jag får avsluta min födelsedag för detta år :D

Bild från i våras. Måste bli bättre på att fota :) 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!