tisdag, juli 30, 2013

Besök från andra sidan?

Förra veckan var jag och Robert ute på baksidan av huset. Torsdag eftermiddag kan det ha varit.. I alla fall så skulle vi bara ta en runda och se hur allt såg ut. På väg ner mot baksidan, mot tågspåret så ser jag en man som står på andra sidan av tågspåret. Han hade buskar och sly upp till midjan så jag såg bara halva kroppen. Han hade kort hår, skägg, var klädd i något som gick åt det röda hållet och jag tror att han var ganska ljushårig. Jag tog några steg åt höger för att se honom bättre, då trädet precis kom i vägen när jag promenerade nedåt. Men bara sådär så var han borta. Vad han ville vet jag inte, men har börjat fundera på det allt mer nu i efterhand. Får väl se om det blir några fler meddelanden.

Eller så kanske det bara var en karl som stod där och lurpassade?! :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!