torsdag, augusti 08, 2013

Förkyld

Har varit förkyld rätt länge nu, ca 1 vecka. Låg i feber i helgen och har en fruktansvärd hosta just nu (som är lite mer extrem än alla andra symtom). Men jag har varit in på jobbet både idag och igår. Igår blev nästan en heldag, och det tog på krafterna, somnade i soffan när jag kom hem och låg där tills det var dags för sängen. Idag mår jag ungefär lika bra.. Men jag gjorde det viktigaste på jobbet och ska nu bara vila.

 Känns lite jobbigt att säga nej till jobb när jag verkligen vill jobba. Men jag vet att mitt ökade ångestpåslag när jag är sjuk gör det omöjligt. Jag måste verkligen tänka på hälsan i första hand, framförallt när det här är en period av övergång och hela tiden en lärdom och en kamp mot ångesten. Men jag tycker att jag gör det ganska bra ändå.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!