torsdag, januari 24, 2013

Små steg är stora steg

Min ursprungliga plan idag var att åka och träna under dagen.. När jag sedan vaknar runt 9 (hör och häpna!) så ligger jag kvar och tittar på serier innan jag faktiskt tar mig upp för frukost. Väl uppe är jag extremt opeppad på att åka in och träna. Kändes helt ovärt... Men efter en kopp kaffe och ett serieavsnitt till så bestämmer jag mig för att åka. Klär motvilligt på mig, tar väskan och börjar gå mot bussen. Då kommer paniken! Den som säger att "Du går mot en säker död!!". Men jag trotsar den! Så jävla duktig var jag att jag trotsade den, åkte in på gymmet och tränade. Sååå nöjd med mig själv! :)

 Jobbar mig fram med små steg.


1 kommentar:

  1. Du är sjukt duktig vännen! För varje utmaning du klarar blir du starkare så fortsätt utmana dig själv, men puscha inte för hårt bara :)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!