söndag, januari 27, 2013

Helgen

Helgen har varit fullspäckad med saker.. I fredags åkte jag och Sofie ner till Sundsvall (i hennes nya fina Tupperware-bil!). Vi for på IKEA och handlade lite och sedan en sabbsväng på Birsta och andra affärer. Sedan tog vi oss in mer i centrum för Big Weeks-vaka. Vi åt mat och hade det allmänt trevligt allihop :)

Dagen efter åkte vi hem, efter lite ärenden i stan (Ö-vik). Hann inte mer än vända i dörren innan jag och Robert åkte vidare till Åsliden för att fira en liten tös på hennes 8-årskalas.Väl hemma sedan var jag extremt trött.. Min gräns var på väg att bli korsad så jag tog det bara lugnt resten av kvällen och gick och lade mig runt 9-tiden.

Idag har vi bara städat, tvättat, diskat, stökat och handlat. En aktiv-i-lägenheten-dag vilket behövdes.

Sofies nya bil (Bild från Sofies blogg)
Maten som jag inte ens åt hälften av :)
Kortet jag gjorde till lilla Sofie :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!