onsdag, september 12, 2018

Fylla 29 år

Idag, eller ja typ just nu när jag postar detta, fyller jag visst år, 29 år. Känns bra och jag har haft en rätt okej dag. Började med att skjutsa Lilja till förskolan. Åkte in till stan för ert ärende, därefter föräldragrupp med babymassage. Hem för lunch och sedan hämta min lilla tös igen. Väl hemma åt vi mellanmål, lekte, åt middag och sedan fick vi lite besök av barnens mormor och morfar som kom för att äta tårta med oss. Jag hade lovat Lilja tårta eftersom jag fyllde år så det fick hon såklart! Ett litet mini-kalas. När jag berättade att man kan sjunga Ja, må du leva, säga Hurra och Grattis för den som fyller år fick jag säkert 20 Grattis :-) Min sötskrutt! Men allra bäst var när hon sa "äjska dej mamma". Hjärtat smälter på mig alltså. Underbara barn!

Jag är dessutom hemma själv med båda barnen den här veckan. Robert jobbar i Lycksele mån-fre. Så både barn och markservice får jag sköta själv. Hittills har det gått bra faktiskt Lilja har mestadels varit snäll och inte bråkat så mycket. Ångesten var jobbig första kvällen, men sen dess har jag hållit den i schack (hittills iaf). Har varit lite trött på kvällarna bara, så nu ska jag gå och lägga mig. Blir ett par uppvak inatt också nämligen..

Grattis till mig!

Robert skickade blombud med choklad idag då han inte var här med mig 

Middagen 

Mina fina tjejer idag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!