tisdag, juli 17, 2018

3 månader

Idag fyller hon hela 3 månader. Mun fina lilla Emirah. Hon är så galet söt (Inte alls partisk) och jag fick henne att skratta för första gången igår, så underbart litet skratt! Dagen till ära så var vi på bvc för kontroll, ett kilo tyngre och drygt 3 cm längre sedan sist. Det bjöds även på vaccination denna gång, huvva då vad hon inte gillade det. Ont gjorde det och hon tog ett bra tag att trösta. Hemma blev hon rätt grinig, då hon mest troligt hade ont i benen från sprutorna och lite feber. Kollade henne nyss innan läggdags och då hade hon 38,8 grader. Usch så jobbigt med feber i denna värmebölja! Tycker så synd om de små som inte kan göra något åt det, de bara ligger där och får värmeutslag trots noll klädesplagg på kroppen. Till och med jag har fått värmeutslag, men då är jag så mycket varmare i kroppen och har det jobbigare pga amningen. Jag måste verkligen tvinga i mig både mat och vatten för amningens skull, än fast jag knappt har någon matlust vissa gånger.

Sommarbrud nyss hemkommen från bvc




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!