måndag, maj 08, 2017

Fina vänner

I torsdags hade jag en riktig dipp. Bröt ihop totalt och fick avvärja en panikattack. Man måste ju helt enkelt hålla ihop när man har små barn, så det var bara att bita ihop och tränga bort allt jobbigt. Men jag kände mig alldeles för dålig för att ta mig iväg någonstans en längre stund. Så jag hörde av mig till mina vänner som jag skulle träffa och avbokade träffen för dagen.
Under tiden Lilja sov på dagen så knackade det plötsligt på dörren och där står en av mina vänner, med en dricka och choklad i högsta hugg. Ett akutbesök hävdade hon bestämt, haha!
Så in kom hon och vi satt och surrade ett tag tills dess att Lilja hade vaknat, ätit lunch och mina andra fina vän kom förbi här istället. Så vi tog barnen och gick ut och lekte en stund i det fina vädret. Det gjorde gott! Att få prata av mig av allt det jobbiga och umgås med mina två absolut bästa vänner, det är vardagslyx! 



Hämtade in lite fina påskliljor från rabatten samma dag. De doftar ljuvligt inne i köket! 


1 kommentar:

Tack för din kommentar!