onsdag, maj 24, 2017

1,5 år gammal

Nu har hon redan hunnit bli 1,5 år! Ibland förstår jag inte var tiden tar vägen. Roligt är det att hon är så stor nu. Hon förstår så mycket, kan göra väldigt mycket själv och hon lär sig nya saker varje vecka. Helt otroligt att se.
Idag har hon till exempel klättrat upp på en vanlig köksstol och satt sig där, även klättrat upp i vår rätt höga säng. Dessa har hon aldrig riktigt greppat förut, eller haft intresse. Men nu, bara sådär så kunde hon allt!
Tror att hon har en stor utvecklingsfas just nu. Hon har haft det jobbigt med sömnen någon vecka nu och varit extremt grinig den här veckan. Vredesutbrott utan dess like!

Sötfjärt på några halvdåliga kort (skyller på den väldigt dåliga telefonkameran!)





Den här fasen tär rätt mycket på mig också tyvärr.. Hade det redan tufft sedan innan och nu blir det ännu en extra krydda. Det börjar bli lite för starkt för min smak nu! Vill bara att allt ska vara klart och löst nu. Men jag får bita ihop ett par veckor till innan jag kan släppa allt och förhoppningsvis få börja må bättre.
En sak har äntligen löst sig i alla fall,och det är att hon Äntligen(!) har fått en förskoleplats. Nu måste vi bara få ett bekräftat inskolningsdatum så att jag kan prata med min chef om min återkomst.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!