lördag, januari 07, 2017

Fortfarande sjuka

Sjukdagarna fortsätter att komma, men jag tror att vi sakta börjar komma på bättringsvägen. Igår hade vi alla en riktig skitdag. Ingen av oss mådde särskilt bra i förkylningarna och Lilja hade en dag där hon var riktigt jobbig, där hon skulle testa alla gränser och blev skitsur för allt man sa nej till. Det var bara en sån där dag då verkligen allt var upp och ner och man längtade bara tills dess att dagen skulle ta slut och man fick gå och lägga sig för att starta upp nytt.

I eftermiddag verkar det ha vänt lite grann faktiskt. Jag börjar känna mig lite piggare i huvudet i alla fall och några symtom börjar avta. Lilja har varit piggare och ätit mycket bättre idag. Så jag hoppas att vi får bli friska snart. en vecka känns nog faktiskt. Det har varit en lååång och utdragen vecka det här. Nu vill jag bara tillbaka till det normala!


2 kommentarer:

  1. Krya på er!! Inget kul alls att vara sjuka. Jag var däckad i 2 veckor före jul, av influensa. Blä!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!