söndag, november 20, 2016

Lilja 1 år

Idag fyller min fina, söta och underbara lilla tös 1 år! Helt otroligt att det redan har gått ett helt år sedan den bästa dagen i mitt liv, dagen när hon föddes och kom in i våra liv för att förgylla dom med sin tillvaro. Att få följa och se hennes utveckling har varit ett privilegium och jag är så stolt över att vara hennes mamma. Det har varit häpnadsväckande att se hur hon har gått från en liten bebis till, numera, ett litet barn. Att hon har genomgått denna förändring och blivit en liten person med en helt egen personlighet, med sina små egenheter. Det är väldigt fascinerande och roligt att se!

Lilja förgyller alla mina dagar med sin närvaro, där hon hittar på allt möjligt, både mysigt och busigt ;) Min Liljebus, prinsesskorv, skruttfia, bus-bus, ja namnen är många, haha! Hon är den mest underbara lilla människa i denna värld och jag ser fram emot att se henne växa och ta allt mer plats i denna värld.

Jag älskar min lilla flicka så otroligt mycket och jag kan inte se oss i ett liv utan henne. Hon är min ögonsten och jag kommer att följa henne på livets väg och förhoppningsvis vara en bra förebild och en stöttepelare för henne. Min underbara dotter, min Lilja.

På BB för ett år sedan, min "lilla" flicka :)

Vi har haft kalas hela helgen för henne. Idag hade vi min familj här, samt vänner och igår var Roberts familj här, samt vänner. Det har varit full fart på Lilja båda dagarna och hon har inte suttit still en sekund tror jag, utan hon har flugit runt och lekt med alla barn, haha! Hon var lika slut på som vi på kvällen, haha!

Idag fick hon kläder, pengar och leksaker i present och igår fick hon leksaker och presentkort. Av oss fick hon idag kläder och en ny åkpåse. Hon fick även testa på lite tårta idag, på sin alldeles egna födelsedag. Jag tog en ljus rost-brödskiva och delade i två. I mellan lade jag lite marsankräm och ovanpå var det grädde och en klick sylt. Hon verkade tycka om det rätt mycket, framförallt sylten! :) Min lilla sötskrutt! Det är tur att det bara är en dag man får smaka sådana onyttigheter!

Grattis på din allra första födelsedag Lilja!

Busan igår

Lilja när hon började gå igårkväll

Öppna paket :) 

Glad tjej på sin 1-års dag

Smaka tårta

Tårta var gott :) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!