onsdag, april 23, 2014

Nummer sex

Jag blev moster igen för snart 2 veckor sedan. Min äldsta syster Katarina fick en liten Idun :) Den 10:e april kom hon till världen! Så söt liten bebis. Vi var och hälsade på i helgen en sväng för att titta på den lilla krabaten. Tog även med ett kort som jag hade gjort, men inte hade jag tagit bild på det inte..
Älskar bäbisar. Dom luktar så gott och är så mysiga att hålla i och mysa med :) Idun är så söt och gullig!

Jag har nu 6 syskonbarn. Frej, Frode, Fenja och nu Idun som är Katarinas och Milly och Kaspian som är Lindas. Kan bara tänka mig hur stor kusinskaran kommer att bli när vi alla syskon är klara ;)

Idun i min famn

Idun


1 kommentar:

  1. Åh vad gullig!

    Dock måste ju Idun vara nya modenamnet på barn eller något, detta är tredje bebisen på kort tid som får det namnet - som jag känner till :D Rätt coolt!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!