onsdag, april 02, 2014

High Coast Scrap

Jag och några tjejer var på High Coast Scrap storträff i helgen som var. Det innebär alltså att vi är ca 150-200 personer som sitter på Nola och scrapar hela helgen. Från Lördag morgon till Söndag eftermiddag.

Jag hade en riktig seg start, så jag hann med 3 alster under lördagen och då lade jag ner extremt mycket tid och energi på 1 av alstren. Men då kom jag också på 2:a plats i omröstningen med det! :)
Under söndagen hann jag med 2 alster, varav 1 av dom också tog ganska lång tid att göra.
Men jag är relativt nöjd med allt jag hann göra.
Här är mina alster från helgen:

Kort

Kort

Kort

Tavla/skylt, gjord på tunn canvastavla

Gästbok/Minnesbok som jag vann 2:a pris med 

Första sidan i boken. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!