måndag, mars 10, 2014

Lugnet innan stormen

Känner mig hittills lugn, gällande vad som komma skall. Men jag tror att reaktionen kommer inom en snar framtid. Det känns som att det kommer att vara tufft att hitta ett jobb inom en snar framtid. Vet heller inte hur jag kommer att reagera på detta, försöker verkligen att tänka positivt och jobba med ångesten och självkänslan nu. Är inne på vecka 4 i mitt självkänsla-program och jag jobbar och försöker hitta saker på sidan om också som kan hjälpa till.
Ska också ta mig i kragen och försöka vara ute och gå mycket mer framöver, börjar vara så fint väder ute nu så då känns det lättare att vara ute. Så ska hämta promenadskorna nere i källaren i morgon för en promenad och dessutom ska jag åka runt och lämna mitt CV på flera arbetsplatser. Hoppas på tur!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!