fredag, april 12, 2013

Lyrisk

Idag har varit en väldigt bra dag! :) Började med att åka på stan strax före ett. Strosade runt och shoppade saker till mig själv och lägenheten under 2½ timme.  Sedan kom Robert och fortsatte strosa med mig och shoppa lite mer saker. Så nu har vi bytt ut lite saker i hallen, kontoret och vardagsrummet. Blir jätte fint, alltihopa!

Har varit helt lyrisk hela dagen över att jag äntligen kan köpa fina saker till vår lägenhet, som exempelvis ny tvättkorg :P Men främst för att jag kan unna mig saker, så jag köpte nytt smink (då det var slut på mycket) bland annat och unnade mig också något smycke och klädesplagg. Så jag är riktigt nöjd med hela shoppingrundan och även stolt över mig själv som klarar av allt :)

Dagen har även bestått av god middag, färga håret och ätit ost och kex under kvällen. Allt som allt en riktigt bra dag! :)

Middag

Andra delen av kontoret. Köpte två nya tvättkorgar. 

Hallen

Hallen. Nytt dekorationsträd och lyktor. 

Vardagsrummet. Det ska dit fler ramar, och såklart kort i dessa också :)

Ost och kex till kvällen



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!