lördag, april 06, 2013

Firar

Den här helgen har gått i firandets tecken :) I fredags fick jag då veta att jag äntligen får pengar, så det firades ordentligt. Först med oerhört god mat som min älskade Robert lagade, kycklingrulle med färsk pasta och grönsaker. Det rent och snyggt här hemma (vilket jag tycker om väldigt mycket) och vi köpte oss en påse godis att fira med till kvällen. Kvällsfirandet flyttades dock till Samuel och Nastja där vi såg film och åt en massa godsaker :)

Lördag bestod av att fira kära syster Linda som fyllde år tidigare i veckan. Vi begav oss dit strax efter att Robert kommit hem från bandyn. Så det blev fika, middag och fika hemma hos dom :) Tack så oerhört mycket för hela den mysiga vistelsen!

Nu ska jag fortsätta kvällen med att mysa ner mig i soffan med en film :)

Middag

Godsaker på Järvstagatan

Våren är på väg :)

Johanna och Milly 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!