onsdag, juli 04, 2012

Smeknamn

Varför har jag inget smeknamn? Jag har nog aldrig haft något förutom när jag typ var jätte liten, då var det stridsvagn89. Fråga mig inte varför! Men jag har funderat på det flera gånger, för så fort jag ska ha ett namn till ett forum så är det bra om man har ett smeknamn att använda sig utav, så det suger att jag inte har något.

Började då filosofera i vad det är som gör att man får ett smeknamn.. Oftast är det ett långt namn som man vill korta ner. Men mitt namn är redan så kort. Vissa tar då efternamnet och kortar ner det, men det blir bara underligt. I ett tredje fall är det något man har gjort eller varit med om tillsammans med andra som gör att man får just det smeknamnet, men något sådant har jag inte heller..

Har du ett smeknamn och hur har du i så fall fått det?

Bild från google


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!