lördag, juli 28, 2012

Helgen

Det har varit två dryga dagar nu den här helgen, jobb och åter jobb. Idag var jag så trött att jag var tvungen att köpa en energidryck för att orka med. I morgon är det också jobb, men på måndag är jag ledig och då ska jag ta det lugnt och sova ut :)

Hade även sagt till mig själv idag att efter jobbet när jag handlat så skulle jag inte behöva mer hemma. Men efter att jag suttit och sett det "väsentliga" i OS-invigningen på SVT-play så slutade det ändå med att jag gjorde disk, dammsög och rensade kattlådorna. Så nu har jag duschat och ska alldeles strax krypa i säng. Så skönt! :)

 Igår var jag och Robert bortbjuden på mat i Hållen. Vi åt grillat till förrätt och jordgubbar med grädde till efterrätt. Mycket gott! Sedan blev det spel - Domino! 4 omgångar och vi vann alla en gång var :)

In action

Eva byggde ett torn :)

Under spelet fick de kvarliggande bitarna bli en glad gubbe med mustach

Robert byggde också ett torn som tydligen var ett garage :)

Mitt nya fina halsband som jag införskaffat. Supersnyggt!

Ett matchande örhänge med kedja


2 kommentarer:

Tack för din kommentar!