fredag, maj 25, 2012

Spa

Igår hade vi Spa-dagen i Paradiset. Det var riktigt mycket folk som kom. Fullbokat på alla behandlingar. Träningspassen och avslappningen var det däremot väldigt lite folk på. Men allt som allt var det riktigt roligt. Att hålla i avspänning var faktiskt riktigt roligt, det är något jag skulle kunna göra igen. Även fotkurerna var roliga att göra, lite annat än vad man är van vid.

 På kvällen drog vi, några i klasen, till lungviksparken för att spela brännboll. Askul! Men jag insåg att jag är HELT värdelös på att träffa bollen, fick aldrig i väg den.. Men, men. Båda lagen vann varsin gång, så det blev ganska jämt. Idag har jag extrem träningsvärk från den kan jag säga. Har svårt att kliva upp från stolen ;P

Efter brännbollen tog vi en sväng till Villakiosken och köpte mjukglass. Första för året, och jisses vad god den var! :)
Allt som allt, en riktigt bra dag! :D



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!