onsdag, maj 23, 2012

Hektiskt..

Det har varit en ganska hektisk dag idag, men inte på ett dåligt sätt faktiskt.
Det började med att jag försov mig, fick kasta i mig frukost och gå till bussen. Inne stan var jag till optikern för att fixa linser (check!) gick till skolan för att få mina broschyrer till morgondagen.. Gick inte som jag tänkte mig. Åkte i alla fall till sund för att gå till tandhygienisten (check!). Åkte tillbaka till stan med bussen, till universitetet och hämtade broschyrerna (check!). Väl hemma fixade jag och donade med skolarbete och vek 79 broschyrer (check!). Efter middagen drog jag till Sofie som hjälpte mig med marknadsföringen (TACK!!!!) som jag nu har skickat in (check!).

Hektiskt eller vad? Nu ska jag fixa det sista inför morgondagen då det är gratis Spa-dag på Paradiset.

Bild från google
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!