måndag, mars 26, 2012

Alster

I'm alive!

Ja, jag lever och jag vet att jag inte har uppdaterat på evigheter. Varför? För att jag har varit sjuk och haft ångest. Är fortfarande inte frisk och är heller inte fri från ångesten..

Dock så var jag faktiskt social och kreativ i helgen, trots mina stora problem. Jag var nämligen på High Coast Scrap´s stora träff. Det var riktigt roligt faktiskt, men mycket var svårt också. Alla andra är tusen gånger bättre än mig, men jag försöker i alla fall.

Har även gjort några små alster idag som ni ska få se, mycket fint :)


Bilder från helgens alla alster:

Tändsticksask som jag har altrat

En liten korg som jag har gjort helt från scratch

Kort med pastelliga färger

Kort med tag

Förvaringslåda åt mig själv

Snusdosa åt Robert

Kort med innehållande ask och tag

Insidan av föregående kort. Tag och en ask med ljus.

Kort med vattentema

Vårigt kort

Black Jack tema

Kort som jag inte alls är nöjd med... 


Dagens alster:

Etikett till kattmaten

Etikett på min scraplåda

Etikett på min andra scraplåda

Båda lådorna

En korg jag gjort idag


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!