onsdag, juni 08, 2011

Spindelmassaker

Har försökt ordna en i alla fall.. Hittade fört en inomhus i taket. Därefter fanns det flertalet ute på balkongen som jag försökte jag bort med vattensprutan. Tyvärr gick de bara och gömde sig så de kommer garanterat tillbaka till min stora besvikelse. Usch, hatar verkligen spindlar. Klarar inte av dom i någon storlek eller form. Tycker att det är otäckt att se dom på tv och bilder till och med. Nej, spindlar är en stor fobi hos mig och något som inte försvinner så lätt. Ett varningens ord till er som tycker att det är roligt att komma emot personer med deras värsta fasa, jag kommer inte att vara nådig tillbaka, om jag någonsin kommer tillbaka. Finns en risk att det inte blir mycket vänskap efter något sådant.. Vill bara förvarna alla om det. Kom inte med spindlar till mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!