onsdag, juni 08, 2011

Bröllop

I helgen var det bröllop på Bergön. Fröknarna Malin Söderling och Eva Lidberg blev Fruarna Lidberg. :)
VI åkte upp redan på fredagen för att fixa alla förberedelserna. Jag gick lös på ljusdekorationerna direkt ;) Himla roligt att få stå och pyssla med en massa saker där. Under lördagen var det de sista förberedelserna innan det magiska klockslaget. Ceremonin var jätte fin och ögonen tårades ett antal gånger kan jag säga. Jag fick dessutom äran att bära ringarna och dessutom hålla i blombuketterna under "byta-ring" tillfället.
Festen var superrolig och jag hoppas att alla andra tyckte det med :) Lekarna var roliga, folket var fulla och roliga och hela stämningen var på topp! En helt underbar dag i kärlekens tecken!

Bild på brudparet under ceremonin. Så vackra!!

Värdparet :)

2 kommentarer:

  1. Oj vad fina bilder, att man var så snögg ;)

    Ni var det perfekta värdparet och ni fixade en fest som vi sent ska glömma! (Tigg kort av Samuel är ni snälla) Ni är helt underbara vänner!!
    Kramar vi massor -Eva m fru

    SvaraRadera
  2. Ni var jätte vackra båda två!! :) Tack själva för att vi fick vara med och planera, jätte roligt tyckte då jag i alla fall! :)

    Självklart ska vi fixa korten.. Han hade bara inte hunnit redigera alla, men jag tar med de vi har på en usb-sticka imorrn.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!