fredag, oktober 26, 2012

Svacka

Jag har hamnat i en ordentlig svacka just nu känner jag. Har lättare för att må dåligt, bara för småsaker. Inatt kunde jag inte somna för jag höll på att få panik bara av tanken på att sova och upp och jobba idag.. Tyvärr höll det i sig även idag så det blir inget jobb för mig i helgen. Jag ska bara ta en helg för mig själv och vila upp mig. Kan nog behöva det. Visst får jag dåligt samvete över att förlora en massa pengar som verkligen behövs, men hälsan går före allt annat i mitt fall.

Var till stan tidigare för att köpa mat på BK och passade på att gå in på macken för att köpa något litet gott till mig själv för min filmkväll. Fick nästan panik när jag närmade mig kassorna där det var mycket folk.. Så bra mår jag ju inte. Blir knäpp på att inget händer.. Väntar bara på att få hjälp!

När jag blir så här dålig blir jag så disträ och "borta". Det är som att jag lever i en dimma där allt är diffust och svårt att göra. Men jag blev på lite bättre humör när Emma kom förbi en sväng! :) Vi upptäckte även när hon skulle åka att himlen visst hade öppnat sig och ner föll en massa fin snö! Jätte mysigt. Men jag vill inte riktigt ha vinter än.. Det är ju fortfarande höst!

Jag ser det snöar..

Massa snö på backen


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!