tisdag, augusti 21, 2012

Helgen

Helgen har varit riktigt händelserik faktiskt :) Mycket mer än vad jag hade väntat mig, men roligt har jag haft! Var, som jag skrev i tidigare inlägg, och såg Magnus Uggla på parken i lördags. Riktigt rolig var han också, om än kanske lite stroppig. Förband var Melody Club. Jag var där med Malin, Eva och Malins mamma Louise. Mycket trevligt!

I söndags hann jag som inte skriva något om det, för jag var först och främst bakis, och sedan kom Isabell och sällskapade en stund. Därefter bestämdes det att vi skulle köpa med oss mat hem till dom, äta, fiska och se film! Så då var hela den dagen borta!

Idag har jag inte heller hunnit. Så fort jag klev upp gjorde jag mig klar för att åka på mötet i Sundsvall. Men mer om det berättar jag i morgon :)

Melody Club
The gang!
Uggla
Jag


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!