tisdag, juni 19, 2012

Lajv

I helgen åkte jag upp till Umeå för att lajva för första gången på 3 år. Det gick riktigt bra faktiskt. Det var ett skräcklajv där storyn var att vi var patienter på ett mentalsjukhus, där mycket läskiga saker hände..

För mig var det dock så pass läskigt att jag håll på gå därifrån ett tag, men det gick bra till slut ändå. De lyckades att skrämma upp mig i alla fall och då tror jag att dom är nöjda :P

Riktigt trött blev jag under den helgen i alla fall eftersom att jag fick ungefär 6-7 timmars sömn på 2 dygn, vilket inte är särskilt mycket.

Gårdagen gick därför till att sova och börja fungera igen, det tog ganska lång tid innan jag först och främst klev upp, men sedan också fungerade normalt.

 Dessutom vinkade jag av Annica och ska flytta och gav henne ett ganska passande kort :)


Rasmus ville också följa med och lajva ;)

Så awesome! Hittade detta i teknikmagasinets katalog :P
Kortet som jag gav till Annica :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!