måndag, november 29, 2010

Godkänt!

Har klarat förra kursen! Godkänt fick jag :) Skönt att ha gjort bort det. Har bara den här sista veckan kvar för den här kursen, fram till på tisdag (nästa vecka). På den tiden ska jag ha gjort ett grupparbete (på nätet!), gjort en observation och skrivit en rapport om det. Men det ska förhoppningsvis gå bra. Har påbörjat båda lite smått så att det inte blir så mycket mot slutet.

Har gjort bort i princip alla julklappar nu :) Har några kvar som jag väntar på ska dimpa ner i postlådan, men behöver inte längre sitta och fundera ut några. Har fixat både min och Roberts sida. Så skönt att slippa det, kan bara ta det lugnt :)

Hade våra vänner M och E här på middag i lördags. Dom hade även med sig sitt nya tillskott, en liten hund som heter Nisse. Han var såå söt! Jag ville ha honom, men jag fick inte. Rasmus tyckte dock inte om honom alls, han satt i fönstret och blängde hela kvällen. Lova tyckte han var intressant, hon följde efter honom överallt men lät han inte komma för nära. Till slut kunde dom två ligga i princip bredvid varandra :) Sen kväll blev det, vi gick inte och la oss förrän vid 03 på natten.
Dagen efter ägnade jag åt plugg bara. Har inte varit så duktig på den fronten tidigare. Har plugga bra idag också. Ska fortsätta nu med en kopp kaffe. Sen ikväll ska jag se på Top Model :)

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!