söndag, februari 28, 2010

Slutet av februari

Ja, dessa två sista dagarna av februari månad har varit helt okej.
på lördag så kom mina föräldrar och hälsade på. De ville nog nästan ta med kissebäbisarna hem, hihi. Jag och R storhandlade, blev mycket mat! Men det behövs så det var bra.
Sedan åkte vi till två kompisar och åt middag och efter det melodifestivalen och något glas vin. Ganska mysig kväll.
Sedan bar det iväg hem. Jag och I hade en uppesittarkväll med tjejsnack till kl.3. Då blev det läggdags.
Dagen efter har jag varit lite småseg, men på bra humör. R's syster med barn kom förbi och tittade på katterna och spelade lite Sims med mig, hihi.
R gjorde middag, pastasallad. Mycket gott.
Sedan har jag bara tagit det lugnt. Sett på film, ätit kex med creme bonjour osv.
Så en bra helg måste jag sammanfatta det som.

Men nu väntar sängen på mig.
Nattinatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!