torsdag, september 29, 2016

Tjejkväll på stan

Igår kväll var det "Tjejkväll" på stan. Ett event som Cesam Handels anordnar 2 gånger om året. Nu var det första gången på flera år som jag åkte och det var riktigt skönt att komma hemifrån själv ett tag faktiskt. Och Lilja vinkade glatt när jag gick ut genom dörren, inte en endaste ledsen min :) Skönt att kunna lämna utan problem numera!

Jag for med min äldsta syster Katarina, vilket var jätte mysigt! Jag tänkte köpa 1 par skor och vantar till Lilja, plus eventuellt om jag hade något jag verkligen ville ha. Och jag höll mig ganska bra faktiskt. Det blev skorna, vantarna, ett par tights till mig och ett set med en klänning och tights till Lilja. Trots den lilla shoppingen var vi nog där i 2,5 timme! Det var mycket folk och långa köer.

Shopping - Liljas kläder, mina tights och mina skor

Jag shoppade även lite kläder på Recycling Mums i helgen som var till Lilja. Fyllde en plastkasse med lite smått och gott med kläder som hon ska kunna ha på förskolan till vinter/våren (förhoppningsvis i alla fall, det är ju så svårt att veta hur de kommer att växa de små liven!). De kläderna har jag dock inte fotat för allt ligger i tvättkorgen, haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!