måndag, juli 25, 2016

Chicago

Igår satt jag och Robert och spelade lite kort, nämligen Chicago, medan Lilja låg och sov. Faktiskt väldigt skoj att göra något annat för en gångs skull!
Vi började i alla fall spelet och det första som händer är att jag delar ut den bästa given någonsin till Robert, han får 4 äss och 1 dam, helt galet! Det slutade med att han vann den omgången, konstigt nog, haha!

Vi spelade en omgång nummer två också för jag ville såklart ha revansch! i mitten av spelet så får jag en hand med fyrtal jag också! 4 knektar och 1 äss slutade min hand på. Vad är oddsen att vi båda får varsin fyrtal?! Helt sjukt! Slutade med att jag vann den omgången och fick min revansch, haha!
Det roliga är att vi båda vann varsin omgång med exakt 54 poäng båda två! :D

Min hand!

Roberts giv :) 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!