onsdag, juni 01, 2016

Mors dag och sommar!

I söndags var det som bekant mors dag. Och min allra första mors dag firades. Eller nja.. När jag körde bilen på väg hem på kvällen så sa jag bestämt att vi allt skulle in på affären, för jag skulle fira mig själv med en chokladkaka! Sagt och gjort. Maken sprang in och köpte choklad och glass. Det var mina morsdagspresenter, haha!
Robert kan få en ölkorv i farsdagspresent sen, det borde ju bli ungefär samma lika, eller vad tror ni? Haha!

Min present! :) 
Sommaren har kommit nu och med den värmen! Jisses, man smälter ju bort. Och värst är det ju för barnen. Tycker så synd om Lilja som inte kan säga till om det är varmt och heller inte reglera värmen på samma sätt. Så det är mest bara blöja och klädeslöst resten som gäller här hemma just nu för henne. Med 24-25 grader både inne och ute så blir nog lätt jobbigt för henne. Men hon äter/dricker som hon ska så då vet jag att hon mår bra ändå, trots värmen.

Idag var vi dessutom iväg på babyrytmiken. Tror att hon tycker att det är jätte roligt med alla andra barn och att vi sjunger och dansar tillsammans, hon och jag. Sedan shoppade jag lite nya kläder till henne igen (måste ha mer sommarkläder!) från Newbie på Kappahl. 1 linne, 1 par shorts och 1 set med shorts och klänning. Blir nog lagom om vi åker iväg i värmen och hon faktiskt behöver ha kläder på sig.

Nya kläderna




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!