tisdag, maj 10, 2016

Avbokningar

Avbokade våra två möten idag. Tanken var föräldragrupp med babymassage och sjukgymnasten idag, men då våra förkylningar fortfarande är under försämring så vill jag inte åka någonstans med henne. Hon lyckas Alltid bli sjuk när jag ska till sjukgymnasten, tror att det är tredje gången jag har fått avboka min tidVi nyser ikapp här hemma, jag och Lilja. Hon är snäppet sämre än mig med hostan, men då insjuknande hon 1 dag innan mig också, så hon ligger lite före. Vi vilar mest och myser på här i alla fall.

Men värmen är svårt att hantera, det blir så kvavt här inne att andningen blir ansträngd. Köpt en fläkt att ha i sovrummet, men innan hon är van ljudet från den så kan vi bara sova med den avstängd (och så får den vara igång medan hon är vaken) och jag vill inte öppna upp så mycket för risken med för mycket drag på henne (och mig med för den delen), framförallt nu när temperaturen är svår när den går upp och ner. Det är svårt, vet inte alls riktigt hur jag ska göra. Tips?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!