torsdag, november 12, 2015

Firande

I helgen firades min underbara make av vår familjer. Det var fullt hus både lördag och söndag. Vi försökte dela upp familjerna så att allt inte skulle bli samtidigt (som det alltid har en tendens att bli)

Lördagen innebar även ett 30-års firande av en nära vän till oss, så det blev dubbelt firande den dagen. Och det blev en mycket längre kväll än vad jag hade väntat mig, så jag var ganska slutkörd dagen efter, och på måndagen. Jag gjorde inte många knop den dagen, utan låg mest bara och vilade.

Robert fyllde nämligen 28 år igår (11/11) och även då firades han såklart! Han fick sina presenter av mig igår och goda vänner kom också förbi och grattade.

Robert är den mest underbara man som finns! Och jag är så lyckligt lottad över att ha hittat honom, som jag dessutom har fått gifta mig med och numera väntar barn med. Han kommer att bli en jätte bra far till vårt barn och jag längtar till dess att vi startar vår familj tillsammans på riktigt med Lillan :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!