söndag, oktober 04, 2015

Myslördag med den bästa

Igår blev det en dag i lugnets tecken. Jag och Robert började med att spendera ett par timmar på SPA avdelningen. Bara slappa och ta det lugnt för kroppen, riktigt skönt! Värmen och vattnet var riktigt skönt för min gravidkropp som tar mer och mer stryk.
Direkt därefter for vi och åt på Il Romanos. Blev Souvlaki med kyckling för mig. Riktigt god mat, men det blev ingen efterrätt för jag blev proppmätt (börjar bli för lite plats i magen nu :P).

Sedan inväntades bio, The Maze Runner. Som var en bra uppföljare på första filmen. Väldigt oväntad (har inte läst böckerna) handling, men bra ändå.
Efter filmen var det bara hem och lägga sig. Däckade ganska fort, trots att man bara har "tagit det lugnt". Men det tar på krafterna ändå.  Men hela dagen har bara varit fullspäckad med trevliga och mysiga saker, tillsammans med min underbara make!

Bio
SPA




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!