söndag, juli 05, 2015

Sommar

"Sommar! Sommar och sol! Havet och vinden, och doft av kaprifol!"



Har haft min första semestervecka nu. Har varit alldeles perfekt. Har hunnit med massor av saker samtidigt som jag har fått det här lata semesterfirandet.

  • Har köpt ett plommonträd och planterat i Komnäs
  • Har tagit alla bebiskläder och tvättat och sorterat upp det
  • Har gått Skattjakten på stan med 4/6 syskonbarn
  • Har badat i Mellansel med 2 syskonbarn
  • Har varit på Gottnerocken med goda vänner
  • Legat och solat och latat mig

Det här är bara första veckan. Har hela 2 veckor kvar! :) 
Och imorgon börjar nästa äventyr. Men det får jag skriva om på torsdag. Blir nämligen borta ett par dagar med min underbaraste! <3 div="" nbsp="">


Vårat plommonträd

Gottnerocken


1 kommentar:

  1. Härligt med semester! Jag går in på sista jobbveckan nu, nedräkning för fullt!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!