onsdag, november 26, 2014

Påhälsning mitt i rushen

Igår hade vi bonuskundskväll på jobbet. Det innebär massor av folk, mycket att göra och tydligen en ganska stressad Anna. Efter en stressad jag och stressade kunder på lunchen så fick huvudet nog. Helt plötsligt så har pulsen gått upp, tryck över bröstet, svårt att andas och paniken sprider sig.
Jag går bakom hörnet, intalar mig själv att andas. Men kort därefter måste jag fram till kassan. Detta håller i ca 5 min och jag måste be en kollega ta över. Så jag springer bak på lagret och faller samman. En riktigt jobbig upplevelse som jag inte alls väntade mig. Men med hjälp av min underbara kollegor och massa viljestyrka så gick dagen bra. Även idag har det varit efterverkningar kvar, lite som träningsvärk kan man säga.
Jag hoppas på att morgondagen och resten av veckan ska gå bra. Samt att detta bara var en engångshändelse på grund av att det var lite för mycket just där och då. Jag vill verkligen inte ha en liten ångestperiod just nu, hinner inte med något sådant.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!