fredag, september 26, 2014

Kassachef

Alla runtom har kanske inte fått veta att jag numera är kassachef på Hemköp Örnsköldsvik. Känns riktigt roligt och tror att jag verkligen kommer att trivas med det. Lite svårt och tufft nu i början när jag ska organisera upp allt, när jag inte riktigt har den rätta utbildningen. Men jag tar allt eftersom och lär mig allt mer hela tiden. Jag gör ett bra och jobb och jag tycker om det :)

Nu när jag har en lön varje månad så märks det definitivt i vår ekonomi, vi kan börja spara på ett helt annat sätt än under de långa perioderna när jag har varit sjukskriven och studerat. Det är riktigt stor skillnad och jag är mer än nöjd över min insats till den gemensamma plånboken.

Vi har dessutom gått med i Giving people som hjälper barnfamiljer i nöd och för någon vecka sedan hjälpte vi en familj med matkassar. Det känns bra att kunna ge och hjälpa de som har det svårt i samhället! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!