fredag, augusti 01, 2014

Bröllop 2014-07-19

För snart 2 veckor sedan gifte jag mig med min underbara Robert. Vid hade planerat sedan i januari och allt blev som vi hade tänkt oss. Det blev helt perfekt. Eller ja, nästan iaf. Några småsaker som en perfektionist som jag inte kan låta bli att haka upp mig på.

Men dagen blev underbar! Den spenderade med underbara vänner och kär familj!
Så tack alla ni som kom och förgyllde vår alldeles speciella dag! <3 p="">
Har nu officiellt fått Häggström som mitt efternamn :)


Här följer lite bilder från dagen, som vår fotograf Samuel, har tagit:
Under vigseln

Under vigseln

Under vigseln

Fotografering vid sjön

Fotografering vid sjön

Fotografering vid sjön

Fotografering vid sjön

Fotografering vid sjön

Fotografering vid sjön

Fotografering vid sjön
Ringarna

Roberts familj

Min familj

Fotografering vid sjön

Fotografering vid sjön

Fotografering vid sjön

Gruppbild på nästan alla som var där. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!